| 
			 
				|  | Pomoč pri diplomi,diplomski nalogi,magistrski,besedilu Pomoč pri diplomi,diplomski nalogi,pomoč pri magistrski nalogi,pomoč pri pisanju diplome,pomoč pri pisanju diplomske naloge, Kontakt: info@mojstudij.com Kontakt: info@mojstudij.com Kontakt: info@mojstudij.com
 
 |  
 
 
 
 
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |  
		| Avtor | Sporočilo |   
		| ninanana123 Administrator foruma
 
 
 Pridružen/-a: 30.08. 2010, 11:53
 Prispevkov: 559
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 06 Okt 2010 09:04    Naslov sporočila: PROGRAM DELA UNIVERZE NA PRIMORSKEM ZA LETO 2004 |   |   
				| 
 |  
				| PROGRAM DELA UNIVERZE NA PRIMORSKEM ZA LETO 2004 REKTORICA: dr. Lucija Čok, izr. prof.
 PROGRAMA DELA redakcijsko uredili:
 dr. Milan Bufon, izr. prof, dr. Andrej Brodnik, doc, prorektorja UP,
 Upravne in strokovne službe uprave UP.
 Sprejet na 5. seji upravnega odbora dne 22.03.2004,
 po predhodnem soglasju senata na 1. dopisni seji z dne 16.03.2004.
 Koper, 20. februarja 2004
 ii
 VSEBINA
 1 ORGANIZIRANOST UNIVERZE TER UREJENOST DELOVANJA......................................................... 1
 2 USMERITVE IN CILJI......................................................................................................................... 2
 2.1 Dolgoročne usmeritve univerze 2
 2.1.1 Fakulteta za humanistične študije Koper...............................................................................................3
 2.1.2 Fakulteta za management Koper...........................................................................................................3
 2.1.3 Pedagoška fakulteta Koper....................................................................................................................4
 2.1.4 Visoka šola za zdravstvo Izola...............................................................................................................4
 2.1.5 Turistica – Visoka šola za turizem Portorož...........................................................................................5
 2.1.6 Primorski inštitut za naravoslovne in tehnične vede Koper ...................................................................5
 2.1.7 Znanstveno raziskovalno središče Koper ..............................................................................................5
 2.2 Kratkoročni cilji razvoja univerze 6
 3 DEJAVNOST IN NALOGE UNIVERZE V LETU 2004 ............................................................................ 9
 3.1 Študijska dejavnost 9
 3.1.1 Dodiplomski študij...............................................................................................................................10
 3.1.2 Podiplomski študij ...............................................................................................................................15
 3.1.3 Programi izpopolnjevanja ....................................................................................................................17
 3.2 Razvojne naloge univerze 17
 3.2.1 Mednarodna dejavnost ........................................................................................................................17
 3.2.2 Kakovost izobraževalnega in znanstvenega dela................................................................................19
 3.2.3 Druge razvojne naloge univerze..........................................................................................................20
 3.3 Nacionalno pomembne naloge 20
 3.3.1 Nacionalna visokošolska prijavno-informacijska služba ......................................................................20
 3.3.2 Skrb za slovenščino............................................................................................................................21
 3.3.3 Druge nacionalne naloge:....................................................................................................................22
 3.4 Znanstveno raziskovalna dejavnost 22
 3.4.1 Nacionalni projekti in programi, ki jih financira MŠZŠ .........................................................................24
 3.4.2 Drugi nacionalni projekti, financirani iz proračuna RS v letu 2004 ......................................................24
 3.4.3 Mednarodno sodelovanje ....................................................................................................................26
 3.5 Skupne naloge 27
 3.5.1 Upravne naloge...................................................................................................................................27
 3.5.2 Kadrovanje in kadrovska politika .........................................................................................................27
 3.5.3 Informatizacija univerze .......................................................................................................................32
 3.5.4 Knjižnična dejavnost ............................................................................................................................33
 3.5.5 Investicije in investicijsko vzdrževanje.................................................................................................33
 3.6 Obštudijska dejavnost 35
 3.6.1 Univerzitetni šport ...............................................................................................................................35
 3.6.2 Interesna dejavnost študentov.............................................................................................................35
 3.7 Druga dejavnost visokošolskega zavoda, ki je opredeljena v prilogi statuta 36
 iii
 4 SODELOVANJE Z OKOLJEM .......................................................................................................... 37
 4.4 Učinek delovanja na gospodarstvo, razvoj človeških virov, sociala, varstvo okolja, regionalni razvoj in
 urejanje prostora 37
 5 FINANČNI NAČRT ZA LETO 2004 .................................................................................................... 37
 1
 1 ORGANIZIRANOST UNIVERZE TER UREJENOST DELOVANJA
 Zasnova organizacijske strukture Univerze na Primorskem (UP) je bila opredeljena že v Elaboratu za ustanovitev
 Univerze na Primorskem, ki ga je pri oblikovanju mnenja za vladno proceduro pri ustanavljanju državne univerze
 potrdil Svet za visoko šolstvo 25. oktobra 2002. Statut univerze je temeljna izhodišča elaborata vgradil v strukturo
 delovanja in organiziranosti univerze. Ta izhodišča poudarjajo raziskovalno usmerjenost nove univerze,
 učinkovitost in sodobnost izvajanja študijskega procesa, integriranost stroke in ved ter interdisciplinarnost študijskih
 programov, racionalnost organiziranosti in povezovanje znanja in virov, primerljivost v kvaliteti izobraževanja in
 raziskovanja. Poleg teh postulatov pa je univerza dolžna upoštevati pri svoji organiziranosti spremenjene razmere
 na področju visokega šolstva pri uveljavljanju države Slovenije v svetu in Evropski uniji ter evolucijo sistema
 visokega šolstva v zadnjih nekaj letih na domačih tleh (vključevanje Slovenije v bolonjski proces). Tri avtonomije
 (avtonomija poučevanja, raziskovanja in poslovno-finančna avtonomija) se lahko izvajajo le ob dobro strukturirani,
 vendar odprti organiziranosti univerze. Usmeritve bolonjskega procesa pa že vplivajo na spreminjanje
 institucionalne kulture visokega šolstva ter posledično tudi na spremembe zakonodaje na področju visokega
 šolstva.
 V UP so s spojitvijo pristopili visokošolski zavodi (Fakulteta za humanistične študije Koper, Fakulteta za
 management Koper, Pedagoška fakulteta Koper, Turistica – Visoka šola za turizem Portorož, Visoka šola za
 zdravstvo Izola) ter raziskovalna zavoda (Znanstveno-raziskovalno središče Koper, Primorski inštitut za
 naravoslovne in tehnične vede Koper). Vpis članic v sodni register je opravilo registrsko sodišče v Kopru.
 Prizadevanja UP, da se registrira po modelu Univerze v Ljubljani (članice ohranijo svoje matične in davčne
 številke), je povzročilo kar nekaj zapletov. Ureditev statusa UP sta na osnovi zahteve Vrhovnega sodišča
 Republike Slovenije uredila Ministrstvo za finance ter Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport skupaj z AJPES-om
 in registrskim sodiščem Koper.
 Upravni odbor UP je v letu 2003 deloval uspešno, v letu 2004 bo še okrepil svoje upravljalsko vlogo tudi s pomočjo
 večje urejenosti članic in uprave (pravilniki) ter dograjevanju skupnih ciljev univerze. Posvetovalno telo (Svet
 zaupnikov) bo doprinesel k večji povezavi univerze z gospodarstvom. Senat bo uveljavil svoje poslanstvo s
 konstituiranjem vseh svojih teles in si prizadeval za učinkovito delovanje UP.
 Statut univerze v svojih členih (od 99. do 105. člena) predvideva ali omogoča nastajanje transverzalnih
 organizacijskih enot (podiplomska šola, univerzitetna katedra), mrež (knjižnična mreža), infrastrukturnih centrov
 (informacijsko-računalniški center, center za šport, center za jezike in medkulturno komunikacijo) in služb na več
 področjih (strokovno-administrativno, kadrovsko, študijsko, pravno, lastninsko-pravno, finančno, gospodarsko). Te
 bo v letu 2004 senat univerze konstituiral v skladu s finančnimi možnostmi in v okviru pridobljenih projektov na
 nacionalni in mednarodni ravni. Na univerzi deluje v okviru rektorata skupna mednarodna pisarna, pod
 mentorstvom vpisne službe Univerze v Ljubljani pa se organizira delovanje vpisne službe univerze, ki bo v letu
 2004/2005 prevzela od Univerze v Ljubljani vpisna opravila. Študentska pisarna, ki sedaj deluje v sklopu
 Visokošolskega središča Koper, bo v 2005 prešla na UP.
 Statut univerze omogoča ustanovitev infrastrukturnih centrov, ki združujejo v svojih programih znanje in
 uporabnost znanj. Ti bodo kot podpora delovanju univerze sestavni del uprave (na primer informacijskoračunalniški
 center ICUP), lahko pa združujejo s svojo ponudbo v prostoru in času nove in zanimive vsebine za trg.
 V letu 2004 bo UP pripravila elaborat za postavitev univerzitetnega inkubatorja na pobudo Ministrstva za
 gospodarstvo. Inkubator bo odprl univerzi nove možnosti pridobivanja sredstev preko mednarodnih razpisov in
 sodelovanja z gospodarstvom. Te organizacijske oblike – sektorje, službe in centre – ter transverzalno sodelovanje
 na področju podiplomskega študija in univerzitetnih kateder bo univerza postavila na osnovi statuta, njihovo
 delovanje pa bo določal pravilnik o notranji organiziranosti univerze in članic.
 2
 2 USMERITVE IN CILJI
 2.1 Dolgoročne usmeritve univerze
 Kvalitetno in načrtno delo bo UP omogočilo, da se enakopravno, a tudi lastnim vizijam, potrebam in možnostim
 ustrezno odzove novim izzivom, pred katere so postavljene evropske univerze. Svoj razvoj bo UP usmerila v
 kakovost delovanja, s skrbno selekcijo in prestrukturiranjem izobraževalnih in raziskovalnih programov pa postala
 manjše univerzitetno središče strateškega pomena za državo Slovenijo v Sredozemlju in srednjeevropskem
 prostoru.
 - Na področju internacionalizacije visokošolskega izobraževanja in raziskovanja bo univerza gradila
 kompetitivnost z nadpovprečno kvalitetnim in mednarodno primerljivim izobraževalnim in raziskovalnim
 delom ter z razvijanjem njej lastnih raziskovalnih področij. Na ta način se bo lahko po eni strani
 enakovredno vključevala v mednarodne akademske in raziskovalne mreže, po drugi strani pa
 utemeljevala svojo odličnost in razpoznavnost, s tem pa tudi mednarodno privlačnost, na tistih
 raziskovalnih področjih, h katerim bo prispevala nova spoznanja.
 - Razvijala bo kooperativni odnos z družbenim okoljem, s katerim bo preprečila izrazitejšo
 deteritorializacijo univerzitetne funkcije pri spodbujanju družbenega, s tem tudi regionalnega
 razvoja, in konkretnih lokalnih dimenzij glede vzpostavljanja cilja na znanju temelječe družbe in
 gospodarstva.
 - V letih 2004–2007 bo UP restrukturirala študijske programe po usmeritvah bolonjskega procesa in s
 tem reorganizirala znanja (nova konceptualizacija), tako v pogledu disciplinarne usmerjenosti kot
 prilagajanja zahtevam trga dela. Specializacija in aplikacija znanj bo morala zato smiselno potekati v
 celotnem študijskem ciklusu od prve do tretje univerzitetne stopnje, prvenstveno na prvi in drugi stopnji,
 nova dolgoročna znanja pa bo zlasti razvijala tretja stopnja. Zato bo morala UP poskrbeti za
 povečevanje sinergijskih možnosti med svojimi članicami pri razvijanju skupnih aplikativnih študijskih
 programov ter tudi skupnih mednarodnih programov na obeh podiplomskih stopnjah. Interdisciplinarni
 študijski programi bodo imeli svoj domicil predvsem na univerzitetni podiplomski šoli.
 - V letu 2004 bo Univerza na Primorskem začela s procesom uvajanja smernic Bolonjskega procesa v
 svoje študijske programe. Pri oblikovanju rokovnika opravil za uvajanje prenove univerze bo sledila
 sprejemanju nove zakonodaje, ki ta proces ureja. Začetni rok je določila Uredba o financiranju visokega
 šolstva, ki je začela veljati že v letu 2004, končni rok pa predstavlja leto 2008, do katerega
 zakonodajalec zahteva, da se bodo preoblikovali vsi visokošolski programi v visokošolskem
 izobraževanju. UP bo sledila modeloma 3+2 ter 4+1. V nekaterih programih humanistike in
 izobraževanja učiteljev bo vztrajala pri modelu 4+1. Dolžina študija (3 ali 4 leta) je odvisna od
 študijskega programa in posledično od delodajalčevih zahtev po znanju diplomantov. Prenova pa ne bo
 le v strukturi študijskih programov, pač pa tudi v izvedbi (izbirnost in izmenljivost) ter v vrednotenju
 učinkov (kreditni sistem). UP bo sprejela rokovnik osnovnih opravil za prilagajanje Bolonjskemu
 procesu. V letu 2004 bo univerza obveščala in usposabljala učitelje in študente za prehod na nov način
 študija, spodbujala priprave novih študijskih programov in oblikovala smernice prenove na članicah UP .
 - UP se bo odzivala potrebi po višji ravni znanja in usposobljenosti prebivalstva – vprašanje
 povečevanja učiteljskega in raziskovalnega kadra v pogojih omejenega financiranja visokošolskih
 dejavnosti ter ohranjanja enakopravnega dostopa do visokošolskega študijskega procesa. Reforma
 visokega šolstva po smernicah bolonjskega procesa postavlja pred UP nova razmerja med učitelji in
 študenti, med študenti in državo ter med državo in univerzo. Skrb študentske populacije, ki postaja vse
 bolj izostrena, je predvsem v tem, da bi nova struktura študija (na primer 3+2) povzročila, da bo študij
 brez šolnine v prihodnje le na prvi stopnji dodiplomskega študija. Univerza na Primorskem bo storila
 vse, da ostanejo študijski programi rednega študija javno dobro. Poleg tega bo postopoma izenačevala
 izvedbo rednega in izrednega študija (fond ur, predavanja in vaje, učitelji in sodelavci, delovni dnevi
 izvedbe itd.), okrepila uvajanje in uporabo aktivnejših metod poučevanja ter uvajanje sodobnih
 informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Na ta način ima UP možnost pritegniti trg dela kot
 bodočega sofinancerja programov visokošolskega izobraževanja in izpopolnjevanja.
 - Dejavno sodelovanje UP v slovenski univerzitetni mreži (rektorska konferenca in sodelovanje z
 obema univerzama na vseh ravneh dejavnosti) bo omogočalo načrtno in koordinirano uveljavljanje
 smernic bolonjskega procesa v Sloveniji.
 3
 - Razvijanje tesnejših oblik sodelovanja med univerzo in gospodarstvom pomeni predvsem ustrezno
 razmerje med tradicionalnim »akademskim« raziskovalnim delom in »delom za trg«, spodbujanje
 aplikativnih študijskih in raziskovalnih smeri na univerzah ter vzpostavljanje mehanizmov sodelovanja in
 izmenjav med visokošolskim izobraževanjem in gospodarstvom. To bo UP dosegala z inštrumenti, ki
 predstavljajo bazo podatkov (Center za karierno spremljanje diplomantov), koristnih tako za delodajalca
 kot za izvajalca študijskega procesa. Prehodi med trgom dela in študijem niso le ob zaključkih
 posameznih ravni študija, temveč že med samim študijem. Univerza bo z ustanovitvijo univerzitetnega
 inkubatorja omogočila študentom, da pred zaključkom študija spoznajo neposredno nastajanje
 gospodarskega poslovnega sistema, saj bodo udeleženi pri oblikovanju »spin-off« podjetij in razvojnih
 centrov.
 - Univerza mora vgraditi ukrepe za zagotavljanje integralnosti raziskovalnega in pedagoškega dela ter
 učinkovitejšega pretoka znanstvenih in strokovnih spoznanj v svoje delovanje predvsem s spodbujanjem
 prehajanja študirajočih in zaposlenih med znanstveno-raziskovalno-izobraževalno in gospodarsko sfero.
 Prehodi za udeležence izobraževanja med in na posamezni ravni po-sekundarnega izobraževanja ter
 med delom in izobraževanjem na tej ravni (vračanje zaposlenih v izobraževanje na po-sekundarni ravni)
 omogočajo novosti bolonjskega procesa kot na primer: nabirno-izbirni sistem (European Credit Transfer
 System), priznavanje predhodno pridobljenih znanj in usposobljenosti, krajše oblike doizobraževanja in
 prenova študijskih programov.
 - Nova pričakovanja in zahteve po vseživljenjskem učenju – temeljni element oblikovanja na znanju
 temelječe družbe – zahtevajo od univerze prilagajanje novi »študentski populaciji« tako po sistemskoorganizacijski
 plati kot glede učnega programa. Vseživljenjsko učenje ne pomeni več le tradicionalnega
 nadaljevalnega izobraževanja, ampak pridobivanje znanj, sposobnosti in kulture raziskovanja od
 zgodnje mladosti do pozne starosti skozi različne formalne, neformalne pa tudi bolj ali manj priložnostne
 oblike učenja. Študentska populacija pokriva torej vse starostne ravni, ki si želijo nadaljnjega
 izobraževanja in dejavno vključevanje v kulturno-umetniško dogajanje okolja.
 - Univerza bo spodbujala razvijanje umetniških študijskih usmeritev in umetniško ustvarjalnost študentov
 in učiteljev.
 Te usmeritve dopolnjujejo tudi usmeritve posameznih članic.
 2.1.1 Fakulteta za humanistične študije Koper
 Cilji razvoja UP FHŠ so:
 ·  v petih letih razviti štiri dodiplomske, dva magistrska in dva doktorska programa;
 ·  povečati število izbirnih predmetov za 10 % in vzporedno uvajati poletne šole;
 ·  razviti študij na daljavo;
 ·  okrepiti mednarodno sodelovanje s povečanjem vpisa tujih študentov za 20 % in vzpodbujanjem naših
 študentov za obisk drugih univerz za 20 %;
 ·  izboljšati kakovost študija z uvajanjem tutorstva;
 ·  se še tesneje povezati pri raziskovalnem delu z UP ZRS in uvajati raziskovalne vsebine pri 75 % predmetov
 tretjega letnika;
 ·  omogočiti zaposlenim polno zaposlovanje na UP;
 ·  izboljšati prostorske pogoje delovanja z vselitvijo v prenovljene prostore Foresterije, Armerije;
 2.1.2 Fakulteta za management Koper
 Fakulteta za management (UP FM) zagotavlja kakovostno visokošolsko izobraževanje in ga neločljivo
 povezuje s temeljnim, razvojnim in aplikativnim znanstveno-raziskovalnim delom. UP FM izvaja nacionalni
 program znanstveno-raziskovalnega dela ter nacionalni program visokega šolstva na področju družboslovja
 (ekonomija, upravne in organizacijske vede ter druge družbene vede) ter študijskih področij družbenih ved
 (31) in poslovnih in upravnih ved (34) ter opravlja druge dejavnosti, določene s statutom UP in s pravili UP
 FM.
 UP FM je institucija, ki izpolnjuje svoje poslanstvo tako na regionalnem in nacionalnem področju kot tudi v
 mednarodnem merilu. Z izobraževalno in znanstvenoraziskovalno dejavnostjo, pa tudi z aplikativnim
 4
 raziskovanjem in svetovalnim delom želi UP FM prispevati k zagotavljanju kakovostnih človeških virov za
 pospešen gospodarski in družbeni razvoj regije, Slovenije, Srednje Evrope in Sredozemlja. Prav zato se UP
 FM aktivno vključuje v mednarodni trg in prenos znanja, si prizadeva za akademsko mobilnost visokošolskih
 učiteljev, sodelavcev in študentov ter se vključuje v povezave evropskih in drugih univerz.
 Dolgoročni cilji razvoja UP FM so:
 ·  postati mednarodno priznana fakulteta;
 ·  zagotavljati konkurenčnost svojih diplomantov na domačem in evropskem trgu dela, kar pomeni, da
 mora podeljevati evropsko priznano diplomo, in s tem zagotavljati zaposljivost svojih diplomantov;
 ·  vključevati se v domače in mednarodne projekte s področja družboslovja ter poslovnih in upravnih ved.
 2.1.3 Pedagoška fakulteta Koper
 1. Celovitost UP PEF
 ·  Dodiplomsko in podiplomsko izobraževanje na področju edukacijskih in informacijskih študij.
 ·  Izobraževanje učiteljev razredne stopnje in učiteljev vseh predmetnih področij predmetne stopnje.
 ·  Izobraževanje učiteljev za zgodnje poučevanje jezikov: J1, J2, J3.
 ·  Dodiplomsko in podiplomsko izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok s specializacijo.
 2. Inštitut za edukacijske in informacijske študije – njegova ustanovitev bo spodbudila znanstveno-raziskovalno
 delo na tem področju.
 2.1.4 Visoka šola za zdravstvo Izola
 ŠTUDIJSKI PROGRAMI
 Ker se zdravstvo zelo hitro razvija, je namen UP VŠZI, da se razvija v naslednje smeri:
 ·  Razvijala bo specialistični študij različnih usmeritev in se z njim prilagajala povpraševanju po kadrih
 zlasti v Sloveniji, zlasti na področju managementa v zdravstvu in na področju izobraževanja za zdravo
 življenje.
 ·  Razvijala bo nove dodiplomske študijske programe na področju zdravstva.
 ·  Povezovala se bo z drugimi institucijami in z njimi razvila univerzitetno in podiplomsko izobraževanje na
 področjih naglo se razvijajočega zdravstva.
 KADROVANJE
 ·  V bodoče bo namenila posebno pozornost zaposlovanju visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Na
 področju zdravstvene nege bo izobraževala mentorje v učnih bazah in tako skrbela za kvaliteten prenos
 znanja.
 ·  Spodbujala bo nove izvolitve in napredovanja v nazive.
 ·  Spodbujala bo pedagoške delavce pri posodabljanju metod pedagoškega dela in izvajanju razvojnih
 projektov.
 ·  Doseči bo treba financiranje novih delovnih mest in v bodoče zaposliti naslednje administrativno in
 tehnično osebje: vodjo referata za študentske in študijske zadeve ter strokovnega sodelavca za
 študijske in študentske zadeve; vodjo računovodstva; višjega strokovnega sodelavca za področje
 splošnih, kadrovskih in pravnih zadev; strokovnega sodelavca za mednarodno sodelovanje;
 bibliotekarja; tehničnega vzdrževalca računalniške opreme in mreže; tehnična sodelavca: snažilko in
 hišnika.
 PROSTORI IN INVESTICIJSKO VLAGANJE
 ·  Dograditev in ureditev prostorov v prizidku Splošne bolnišnice Izola (cca. 2000 m²).
 ·  Zagotoviti primerno opremljenost šole, predvsem laboratorijev, specialnih učilnic in knjižnice. Šola
 mora biti tudi informacijsko primerno opremljena.
 5
 KNJIŽNICA
 ·  Vzpostavitev lastne knjižnice, ki bo založena zlasti s strokovno literaturo s področja zdravstva.
 RAZISKOVALNA IN RAZVOJNA DEJAVNOST
 ·  UP VŠZI se bo kot mlada institucija v raziskovalnih projektih povezovala z drugimi sorodnimi
 institucijami, dokler ne bo razvila lastnega raziskovalnega potenciala.
 POVEZOVANJE ŠOLE Z OKOLJEM
 ·  Tesnejše sodelovanje s sorodnimi in drugimi visokošolskimi institucijami v Sloveniji.
 ·  Povezovanje šole z ostalimi članicami Univerze na Primorskem.
 ·  Povezovanje šole z učnimi bazami na Primorskem ter drugod v Sloveniji.
 MEDNARODNO SODELOVANJE
 ·  UP VŠZI bo vzpostavila sodelovanje s sorodnimi tujimi institucijami na področju izmenjave študentov,
 učiteljev ter pri pripravi različnih raziskovalnih projektov in novih študijskih programov.
 ·  Prizadevala si bo za povečanje zanimanja tujih študentov za študij na UP VŠZI.
 ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI ŠTUDIJA
 Sprotna skrb za zagotavljanje kakovosti je sestavni del načrtovanja sprememb ter razvijanja in posodabljanja
 dodiplomskega izobraževanja Zdravstvene nege na UP VŠZI. Cilj nenehnega vzdrževanja in spodbujanja
 kakovosti je predlagati aktivnosti za odpravljanje pomanjkljivosti in pomeni predvsem pomoč pri pripravi
 akcijskega načrta za nadaljnje delo.
 2.1.5 Turistica – Visoka šola za turizem Portorož
 Cilji Turistice so:
 ·  razvoj novih znanj na področju turizma, razvoj raziskovalnih, razvojnih in strokovno-znanstvenih metod
 na področju turizma, spodbujanje in razvoj kakovosti storitev, prenos novih znanj v gospodarske in
 druge organizacije na področju turizma in v spremljajočih dejavnostih;
 ·  razvoj sistemov in programov izobraževanja, razvoj programov usposabljanja, razvoj svetovalnih metod
 in projektov na področju turizma in v spremljajočih dejavnostih;
 ·  razvijanje, načrtovanje in izpeljava visokošolskega izobraževanja, usposabljanja, izpopolnjevanja in
 svetovanja na področju turizma in v spremljajočih dejavnostih;
 ·  razvoj znanstvenih disciplin in strokovnih področij povezanih s turizmom.
 2.1.6 Primorski inštitut za naravoslovne in tehnične vede Koper
 Ob dejstvu, da je zatečeno stanje UP PINT tako, da se na nivoju UP poskuša najti rešitev za ohranitev in razvoj
 raziskovalne dejavnosti te članice, je težko postaviti dolgoročne usmeritve in cilje brez stvarnih rešitev za njeno
 ohranitev. Do jeseni 2004 bo UP morala pridobiti nove programe, projekte in raziskovalce ter z obstoječimi
 raziskovalci in raziskovalno dejavnostjo PINT-a postaviti dovolj trdno osnovo za vzpostavitev
 drugega/naravoslovnega raziskovalnega stebra na UP, ki bo lahko v letih 2005–2007 oblikoval svojo trdnost in
 raziskovalno strategijo.
 2.1.7 Znanstveno raziskovalno središče Koper
 Cilji UP ZRS so:
 ·  afirmacija UP ZRS v domačem in mednarodnem znanstvenem prostoru ter pridobitev kvalitativnega
 ugleda in prepoznavnosti doma in v svetu,
 ·  uveljavitev UP ZRS kot osrednjega znanstveno-raziskovalnega zavoda Univerze na Primorskem,
 ·  uveljavitev novih inštitutov UP ZRS,
 ·  oblikovanje nujnosti prehoda raziskovalcev iz raziskovalne v pedagoško sfero ter podajanje novih znanj
 raziskovalcev v pedagoškem procesu,
 ·  povečanje števila zaposlenih uveljavljenih raziskovalcev (višji znanstveni sodelavec in znanstveni
 svetnik),
 6
 ·  uveljavitev raziskovalnih podlag UP ZRS pri oblikovanju novih študijskih programov v okviru Univerze na
 Primorskem,
 ·  povečanje prepoznavnosti in poudarek na povečanju ugleda založbe Annales (znanstvena revija
 Annales, Acta Histriae ter monografska znanstvena in strokovna literatura),
 ·  izgradnja Centra mediteranskih kultur v Izoli ter izgradnja in zagon prostorov Inštituta za biodiverziteto
 ter Inštituta za sredozemsko kmetijstvo in oljkarstvo,
 ·  z vstopom v EU se bo povečalo povpraševanje po pomoči malim in srednjim podjetjem, kjer bo
 pomembno vlogo igral EIC Koper,
 ·  zagon vseh dejavnosti UP ZRS, ki so vpisane v Statut Univerze na Primorskem in eventualna razširitev
 le-teh.
 2.2 Kratkoročni cilji razvoja univerze
 2.2.1 Razvojni program Univerze – kratka predvidevanja za naslednje leto
 UP bo še naprej skrbela za policentričen razvoj slovenske znanosti in visokošolske pedagoške prakse. Na
 raziskovalnem področju bo temeljna skrb usmerjena k razvoju določenih deficitarnih raziskovalnih usmeritev ter v
 splošnem k razvoju dovolj velikega kritičnega intelektualnega jedra za nadaljnji razvoj univerzitetnega
 izobraževanja, ki bo v bodočih evropskih povezovalnih in svetovnih globalizacijskih procesih sposobno ohranjati
 in razvijati slovensko samobitnost, razpoznavnost in mednarodno primerljivost znanosti in znanja na tem delu
 izredno izpostavljenega in v svet odprtega slovenskega nacionalnega in etničnega ozemlja. Ob utrjevanju
 obstoječega znanstveno-raziskovalnega in pedagoškega potenciala namerava UP v letu 2004 posvetiti večji
 poudarek tudi razvoju nekaterih prioritetnih področij, predvsem na področju naravovarstva, biologije, ekologije,
 biodiverzitete, biotehnologije, kmetijstva in agronomije. Na ta način bo UP prispevala k bolj poglobljenemu
 poznavanju specifičnosti območja, v katerem deluje in kjer lahko odigra ključno vlogo v razvijanju širših družbenih
 potencialov sredozemske Slovenije.
 Med temeljne razvojne naloge nadalje sodi težnja k odličnosti pri pedagoškem in raziskovalnem delu ter
 njihovemu prilagajanju zahtevam evropskih strategij ERA in EHEA, ki ponujata UP možnost, da se polnopravno in
 enakovredno vključi v širši evropski znanstveni in akademski prostor.
 V okvir kratkoročnega razvojnega programa UP sodijo naslednje naloge:
 - prioritetna in strukturirana obravnava implementacije bolonjskega procesa in uskladitve pravnih aktov in
 statuta z novelo Zakona o visokem šolstvu;
 - priprava in sprejem podstatutarnih aktov v skladu z Odlokom o ustanovitvi UP;
 - izdelava razvojnega načrta UP 2004–2007;
 - posodobitev visokošolske didaktike in vključevanje sodobne učne tehnologije v izvedbo študija (študij na
 daljavo, multimedijsko integrirano učenje/poučevanje tujih jezikov, idr.);
 - razvoj novih konceptov pedagoške etike in akademske institucionalne kulture;
 - obravnava v telesih članic ter v ustreznih komisijah senata strukture študijskih področij in predlogov
 novih dodiplomskih in podiplomskih študijskih programov (približevanje bolonjskim smernicam);
 - priprava izvedbenega načrta finančnih tokov na UP za izpeljavo globalnega financiranja v letu 2004 ter
 izhodišča za spremljanje finančne avtonomije univerze;
 - dokončna oblikovna in vsebinska izdelava priloge k diplomi;
 - spodbujanje medfakultetnega in meduniverzitetnega sodelovanje in razvijanje skupnih študijskih
 programov, kateder in strokovnih služb na ravni univerze;
 - zagotovitev ustreznih kadrovskih in prostorskih potreb za nemoten potek študijskega procesa:
 - vzpostavitev enotnih evidenc (študentskih, kadrovskih, programskih);
 - informatizacija upravljanja in izvajanja študijskega procesa.
 Podrobneje so kratkoročni cilji razvoja po članicah naslednji:
 2.2.1.1 Fakulteta za humanistične študije Koper
 7
 ·  RAZVOJ ŠTUDIJSKIH PROGRAMOV: V tekočem letu bo Fakulteta za humanistične študije pričela z
 izvajanjem dveh novih dodiplomskih študijskih programov – Zgodovine in Slovenistike – ter enega
 novega podiplomskega programa – Zgodovine. Obstoječi študijski program Kulturni študiji in
 antropologija namerava preoblikovati v dva samostojna študijska programa. Obenem bo pripravljen nov
 študijski program tujih jezikov (prevajalstvo: po modelu 3+2, italijanski in angleški jezik: po modelu 3+2,
 4+1). UP FHŠ namerava dokončati tudi študijski program Dediščina Sredozemlja in uvesti nekaj novih
 izbirnih predmetov v obstoječe študijske programe. Na podiplomskem študiju namerava razviti nova
 magistrska in doktorska študija Teorija in filozofija vizualne kulture. Ob tekočem izvajanju izrednega
 študija dodiplomskih študijskih programov Geografija kontaktnih prostorov in Kulturni študiji in
 antropologija namerava UP FHŠ za študijsko leto 2004/2005 razpisati izredni študij tudi za nova
 dodiplomska študijska programa Zgodovina in Slovenistika. V sodelovanju z Ball State University (Ohio)
 namerava pripraviti skupni dodiplomski študij na daljavo, v sodelovanju s Sorbono v Parizu pa
 podiplomski študij geografije na daljavo.
 ·  MATIČNOST IZVAJALCEV: Ustanova namerava v 2004 zaposliti habilitirane učitelje za izvajanje
 dodiplomskega študijskega programa Zgodovina in dodiplomskega študijskega programa Slovenistika
 ter izbirne predmete, ki jih namerava vključiti v obstoječe študijske programe. Obenem namerava
 fakulteta redno izvajati podiplomski študij Geografije kontaktnih prostorov in novega podiplomskega
 študijskega programa Zgodovina z domačimi in tujimi gostujočimi predavatelji.
 ·  RAZISKOVALNA DEJAVNOST: Predavatelji in sodelavci bodo nadaljevali s sodelovanjem in
 raziskovanjem pri UP ZRS. Fakulteta bo organizirala oziroma soorganizirala troje mednarodnih
 posvetov: Gore brez meja (z univerzama v Trstu in Celovcu), Globalizirana Evropa (samostojno oziroma
 v sodelovanju z IGU – Mednarodno zvezo geografov) in Mreženje strokovnih izsledkov v državah JV
 Evrope in evro-azijskega prostora (z AAG – Ameriško zvezo geografov). Ustanova bo sodelovala pri
 posvetu Jonsko-Jadranska pobuda z referati svojih sodelavcev in publikacijo. Posamezniki bodo svoje
 raziskovalne rezultate predstavili tudi na drugih mednarodnih posvetih doma in v tujini. Težišča
 raziskovanja se bodo nadaljevala v okviru jezikovnih evropskih partnerskih raziskovalnih projektov
 Labicum in Mobility.
 ·  MEDNARODNO SODELOVANJE: Fakulteta za humanistične študije bo nadaljevala z vzdrževanjem že
 vzpostavljenih stikov na mednarodnem področju. Vzporedno s tem bo s sorodnimi šolami načrtno
 izvajala izmenjavo študentov in učiteljev (Socrates Erasmus, CEEPUS: z Univerzo v Trstu (4 študentje,
 2 učitelja), Univerzo v Heidelbergu (2 študenta), Univerzo v Gradcu (1 študent) in Univerzo v Aberdeenu
 (1 študent)). Obenem bo delovala na vzpostavljanju institucionalnih pogodb z univerzami na Dunaju,
 Benetkah, Padovi, Aix-en-Provence in drugimi. UP FHŠ bo nadaljevala s sodelovanjem z univerzami v
 Ljubljani, Mariboru, Trstu, Vidmu in Celovcu v okviru Poletne univerze Bovec. Oblikovala bo sorodno
 izobraževanje v partnerstvu z univerzami jonsko-jadranskega prostora.
 ·  ODLIČNOST ŠTUDIJA: Ustanova namerava nadaljevati s spremljanjem kvalitete pedagoškega in
 raziskovalnega delovanja na številnih nivojih. V ta namen je dekan imenoval tudi prodekanico, ki naj bi
 skrbela predvsem za Komisijo za študentske zadeve in tutorski sistem. Ustrezna komisija senata, ki je v
 preteklosti odlično opravila svoje delo, bo nadaljevala z delom.
 ·  PUBLICIRANJE: V tekočem letu namerava FHŠ oblikovati pogoje za izdajo informativnega biltena.
 ·  LITERATURA/VIRI: Knjižnica s čitalnico v izmeri 74 m2 je opremljena z 2.100 enotami knjižničnega
 gradiva. Študentom so na voljo tudi informacijski viri in knjižnično gradivo ZRS Koper. Vsi kazalci
 kvalitete izpričujejo, da je nujna dopolnitev literature in virov. V ta namen bo treba pridobiti dodatna
 finančna sredstva.
 ·  PROSTORSKI POGOJI: Obstoječe prostore v prostorih Pošte Slovenije na Glagoljaški ulici 8 bo treba
 dopolnjevali z najemom dvoran v Gledališču Koper in Koloseju ter drugih zavodih UP, predvsem na UP
 ZRS. Začela se bodo gradbena dela v Foresteriji/Armeriji.
 2.2.1.2 Fakulteta za management Koper
 Dolgoročne usmeritve fakultete je mogoče v naslednjem letu uresničevati z ustvarjalnim sodelovanjem vseh
 zaposlenih in študentov ter delovati predvsem na naslednjih področjih:
 ·  povečanje zadovoljstva zaposlenih in študentov z izboljšanjem gmotnih, kadrovskih in infrastrukturnih
 razmer ter spremljanje zadovoljstva vseh interesnih skupin (študentov, diplomantov, zaposlenih, podjetij
 in drugih organizacij) z izvedbo dejavnosti ter z delovanjem UP FM;
 8
 ·  okrepitev in poglobitev raziskovalnega dela: spodbuditi delo novoustanovljenih kateder, ki morajo postati
 nosilke temeljnega raziskovalnega dela, ter jih prilagoditi novim razmeram v znanosti, zakonodaji in
 statutu UP, spodbuditi delo inštitutov in centrov;
 ·  razvijanje dodiplomskih in podiplomskih programov v skladu z bolonjskim procesom;
 ·  začeti z izvajanjem podiplomskih študijskih programov, ko bodo le-ti akreditirani;
 ·  povečanje učinkovitosti in kakovosti študija v obstoječih študijskih programih: skrajšanje trajanja in
 izboljšanje prehodnosti študentov na dodiplomskem rednem in izrednem študiju;
 ·  vključevanje v mednarodne raziskovalne in izobraževalne tokove, vključevanje v pomembne
 raziskovalne projekte na mednarodni in nacionalni ravni, spodbujanje učiteljev in sodelavcev k objavam
 in spodbujanje sodelovanja z gospodarstvom;
 ·  izboljšanje kakovosti in zavzemanje za odličnost FM, spodbujanje strokovnega razvoja zaposlenih z
 izobraževanjem, mobilnostjo učiteljev in raziskovalcev ter aktivno udeležbo na znanstvenih konferencah
 in strokovnih srečanjih;
 ·  izpopolnitev organiziranosti in vodenja FM: ustanoviti centre in inštitute ter imenovati njihove
 predstojnike;
 ·  sprejeti interne akte na podlagi statuta UP, pravil UP FM, Zakona o javnih uslužbencih in Zakona o
 sistemu plač v javnem sektorju, sprejeti požarni red in nadaljevanje izvrševanja ocene stanja in izjave o
 varnosti pri delu na UP FM;
 ·  nadaljnji razvoj visokošolskega informacijskega sistema (VIS), razvoj kadrovskega podsistema (KIS) in
 raziskovalnega podsistema (RIS);
 ·  tvorno sodelovati pri delovanju in razvoju UP in
 ·  okrepitev odnosov z vsemi javnostmi.
 2.2.1.3 Pedagoška fakulteta Koper
 V študijskem letu 2004/2005 bomo aktivno pristopili k posodobitvam študijskih programov, pri katerih bomo ob
 zahtevanih prilagajanjih bolonjskemu procesu upoštevali predvsem kakovostnejšo in racionalnejšo izvedbo
 obstoječih vsebin ter zagotavljanje izbirnosti, ki ne bo le na ravni oddelkov, temveč tudi na vsefakultetni in celo
 univerzitetni ravni.
 V vseh študijskih programih bomo razvijali nove koncepte pedagoške etike in nove koncepte pravičnosti v šoli.
 Zagotovili bomo kakovostno izvedbo in evalvacijo študijskega procesa. V tem letu pa predvidevamo tudi zaključek
 adaptacijskih del in začetek prenove t.i. »tretje stavbe« za potrebe UP PEF in Univerze na Primorskem, Fakultete
 za management Koper.
 Kratkoročne cilje razvoja naše fakultete bi lahko tako združili v naslednje:
 1. Informatizacija študija:
 ·  uvedba informacijske podpore študijskemu procesu (vzpostavitev VIS-a UP);
 ·  razvoj informacijsko podprtih poučevalnih modelov (poglobitev specialno-didaktičnih področjih z mediji);
 ·  razvijanje visokošolske didaktike izobraževanja in didaktik poučevanja.
 2. Študijski programi:
 ·  posodobitev obstoječih študijskih programov;
 ·  začetek postopka akreditacije novih dodiplomskih in podiplomskih študijskih programov (na primer:
 Zgodnje učenje slovenščine);
 ·  razvijanje programov izpopolnjevanja vzgojiteljev in učiteljev za pridobitev novih znanj s področja
 razvojnih motenj.
 3. Izbirnost:
 ·  oblikovanje in izvajanje medfakultetnih in univerzitetnih izbirnih predmetov;
 ·  sodelovanje z zavodi in organizacijami, povezanimi z izobraževanjem (delavska univerza, šole, vrtci,
 društva, centri, kulturne institucije …).
 4. Katedre, inštitut UP PEF:
 9
 ·  ustanovitev katedre za predmetne didaktike/metodike in splošno didaktiko;
 ·  ustanovitev kateder za posamezna predmetna področja;
 ·  ustanovitev inštituta.
 5. Kadrovski in prostorski pogoji:
 ·  zagotovitev temeljnih kadrovskih in prostorskih potreb za nemoten potek študijskega procesa.
 2.2.1.4 Visoka šola za zdravstvo Izola
 ·  V študijskem letu 2004/05 bo UP VŠZI vpisala prvo generacijo študentov po prenovljenem programu, ki
 je usklajen z direktivami Evropske unije. Program obsega 4600 ur v treh letih, 50 % je kliničnih vaj v
 učnih bazah. Potek in kakovost študija bo spremljan s strani EU, zato UP VŠZI meni, da je njena
 prioritetna naloga v naslednjem študijskem letu izpeljati takšen študij.
 ·  Priprava študijskega programa za specialistični študij z delavnim naslovom Management v zdravstvu in
 študijskega programa z delavnim naslovom Izobraževanje za zdravje.
 ·  Izpopolnjevanje predavateljskega kadra s spodbujanjem znanstvenega dela zaposlenih.
 2.2.1.5 Turistica – Visoka šola za turizem Portorož
 Letni cilji so opredeljeni na podlagi tega načrta in poslanstva TURISTICE:
 ·  prilagoditev študijskega programa spremembam Zakona o visokem šolstvu in bolonjski deklaraciji
 (triletne visoke šole in triletne fakultete – prva stopnja univerzitetnega in strokovnega programa);
 ·  izpeljava 3. letnika enovitega študijskega programa Hotelirstvo in turizem (redni študij v Portorožu;
 izredni študij v Portorožu, v Ljubljani in v Radencih);
 ·  kadrovska izpopolnitev, priprava učnega procesa predmetov 3. letnika smernega študijskega programa
 ter začetek izvajanja le-tega v študijskem letu 2004/05;
 ·  izpeljava 1. in 2. letnika smernega študijskega programa (redni študij v Portorožu; izredni študij v
 Portorožu, v Ljubljani, v Radencih in Sežani);
 ·  evalvacija 1. in 2. letnika smeri študijskega programa (organizator turizma);
 ·  priprava in izpeljava pravnih podlag po vključitvi TURISTICE v UP in uskladitev pravil TURISTICE s
 statutom UP;
 ·  izpeljava organizacije kateder v skladu s pravili TURISTICE in statutom UP (razvojna, načrtovalna,
 strokovna vloga katedre);
 ·  razvoj organizacijskih oblik za interaktivni prenos znanj iz TURISTICE v gospodarstvo in oblikovanje
 koncepta strokovne prakse in praktičnih vaj pri strokovnih predmetih pri rednem in izrednem študiju;
 ·  nadaljevanje mednarodne izmenjave naših in tujih študentov v okviru programa Erasmus-Socrates v
 sklopu načrta mednarodnega sodelovanja UP in v intenzivnih programih EU (IP), izmenjava
 visokošolskih učiteljev v okviru Erasmus-Socrates (ena izmenjava);
 ·  sodelovanje visokošolskih učiteljev in strokovnih sodelavcev Turistice na domačih ter mednarodnih
 strokovnih in znanstvenih srečanjih;
 ·  organizacija Dnevov TURISTICE;
 ·  priprava investicijskega načrta za gradnjo novega šolskega objekta (gradnja na lokaciji Izola – Livade -
 priprava lokacijskih aktivnosti) oz. nakup obstoječega objekta v skladu z investicijskim načrtom UP.
 3 DEJAVNOST IN NALOGE UNIVERZE V LETU 2004
 3.1 Študijska dejavnost
 Letni cilji za redni študij:
 10
 ·  povečati kakovost in učinkovitost študija;
 ·  vzpostaviti notranjo (mnenja študentov, samoevalvacija učiteljev, samoevalvacija tutorjev) in zunanjo
 evalvacijo programov (strokovna in družbena evalvacija), oblikovanje strategije za zagotavljanje in
 spremljanje kakovosti študija in inštrumentov za njeno uresničevanje na ravni univerze (oblikovanje
 ustrezne komisije senata); nadgraditi kazalnike kakovosti in učinkovitosti študija, vsebinsko dodelati
 anketne vprašalnike za posamezne ciljne skupine (študenti, diplomanti, podjetja in druge organizacije) in
 pri pripravi in izvedbi anket vključiti predstavnike študentov;
 ·  zagotoviti interdisciplinarnost študija. Študent bo na osnovi izbirnih modulov (vsebinsko bolj ali manj
 zaokrožene skupine predmetov) usmerjal svoj študij k želenemu cilju (specializaciji področja);
 ·  vzpodbujati mobilnost študentov znotraj univerze;
 ·  posodobiti visokošolsko didaktiko, glede na cilje kurikularnih prenov, študijskega procesa s poudarkom
 na ustreznem prenosu novih teoretičnih spoznanj v prakso (redefiniranje prakse, razvoj mentorskih
 kompetenc učiteljev, uvajanje novih metod diplomskega dela (npr. diplomski projekt), aktivnejših metod
 študija idr.);
 ·  povečati nabor izbirnih predmetov: posodobiti sistem razpisovanja izbirnih predmetov na vseh študijskih
 programih;
 ·  vključevanje študentov v aplikativne raziskave po predmetih in disciplinah;
 ·  povečati število gostov na predavanjih: spodbuditi nosilce predmetov, da pri izvedbi predmeta vključijo
 goste, strokovnjake iz tujih univerz ter iz gospodarstva;
 ·  utrditi tutorski sistem kot specifično obliko usmerjanja in pospeševanja uspešnega sprotnega študija;
 ·  priprava elaborata za vzpostavitev Centra za karierno spremljanje diplomantov, pogojev za ustanovitev
 Centra za jezike in medkulturno komunikacijo;
 ·  pomoč učiteljem pri njihovem strokovnem razvoju in delu, s poudarkom na izpopolnjevanje
 predavateljskega in strokovnega kadra, spodbujanje znanstvenega dela zaposlenih;
 ·  posodobitev in izdelava študijskih gradiv, dostopnih tudi na spletnih straneh;
 ·  vsebinska dopolnitev spletne strani z ustreznimi povezavami;
 ·  ob izvedbi programa po merilih za prehode za 3. letnik rednega študija (nadaljevanje študija po merilih
 za prehode), preučiti uvajanje prehodov po noveli ZVŠ na univerzitetnih in visokih strokovnih programih;
 ·  spremljati prvo generacijo študentov po prenovljenem programu zdravstvene nege na UP VŠZI, ki je
 usklajen z direktivami Evropske uniji;
 ·  pripraviti nove študijske programe za specialistični študij (npr. Management v zdravstvu, Izobraževanje
 za zdravje);
 ·  zagotoviti boljšo odzivnost študentov in diplomantov pri anketiranju, podpreti analize z informacijskim
 sistemom, spodbuditi poglobljeno obravnavo analiz na ravni kateder in posameznih študijskih programov
 (predstojniki študijskih programov s študenti ter z učitelji in sodelavci) ter v posameznih strokovnih
 službah;
 ·  oblikovanje informacijskega sistema praktičnega usposabljanja (terenske, klinične vaje, laboratorijske
 vaje) in zagotovitev ustrezne informacijske podpore (oblikovanje ICUP-a).
 Letni cilji za izredni študij:
 Večina ciljev, ki so navedeni pri rednem študiju, poleg tega pa še:
 ·  izenačevanje kvalitete izrednega z rednim študijem (nove oblike in metode izvajanja, študij na daljavo)
 ter oblikovanje v okviru spremljanja kvalitete izrednega študija kazalnikov za oceno njegove izvedbe;
 ·  izvedba novih študijskih programov univerzitetnega študijskega programa (Matematika in računalništvo)
 in visokošolskega strokovnega študijskega programa (Predšolska vzgoja, programi managementa in
 turizma).
 3.1.1 Dodiplomski študij
 3.1.1.1 Število študijskih programov v študijskem letu 2003/2004 in plan za študijsko leto 2004/2005
 11
 Članica Visokošolski
 strokovni
 programi -
 študijsko leto
 2003/04
 Visokošolski
 strokovni
 programi -
 študijsko leto
 2004/05
 Univerzitetni
 programi -
 študijsko leto
 2003/04
 Univerzitetni
 programi -
 študijsko leto
 2004/05
 FHŠ 2 41
 FM 1 1
 PEF 1 1 2 2
 VŠZI 1 1
 Turistica 1 1
 SKUPAJ 4 4 4 6
 3.1.1.2 Število vpisanih študentov po vrsti študijskega programa v študijskem letu 2003/2004 in plan za
 študijsko leto 2004/2005
 Visokošolski
 strokovni program
 Visokošolski
 strokovni program
 Univerzitetni
 program
 Univerzitetni program
 Študijski program
 Redni
 študij
 03/04
 Redni
 študij
 04/05
 Izredni
 študij
 03/04
 Izredni
 študij
 04/05
 Redni
 študij
 03/04
 Redni
 študij
 04/05
 Izredni
 študij
 03/04
 Izredni
 študij
 04/05
 Geografija
 kontaktnih
 prostorov
 97 142 25 55
 Kulturni študij in
 antropologija
 145 195 20 50
 Slovenistika - 45 - -
 Zgodovina - 45 - -
 SKUPAJ FHŠ 242 427 45 105
 Management 493 519 1544 1514
 SKUPAJ FM 493 519 1544 15142
 Razredni pouk 141 145
 Matematika in
 računalništvo
 65 95 30
 Predšolska vzgoja 110 120 36 75
 SKUPAJ PEF 110 120 36 753 206 240 30
 Hotelirstvo in
 turizem
 308 310 870 860
 SKUPAJ
 TURISTICA
 308 310 870 8604
 Zdravstvena nega 122 189 40
 SKUPAJ VŠZI 122 189 40
 SKUPAJ UP 1033 1138 2450 24895 448 667 45 135
 1 V študijskem letu 2004/2005 bo fakulteta začela z izvajanjem dveh novih univerzitetnih študijskih programov: študijski
 program Slovenistike in študijski program Zgodovine.
 2 Število študentov izrednega študija je oblikovano na osnovi potrjenega vpisa vlade. V razvojnem programu UP bomo
 načrtovali spremljanja kvalitete rednega in izrednega študija,v letu 2004 se izredni študij izvaja prve izboljšave, ki
 omogočajo, da je izredni studij primerljiv z rednim.
 3 Všteti so študenti na novo razpisanega študija ob delu visokega strokovnega programa Predšolska vzgoja.
 4 Isto kot v točki 2.
 5 Isto kot v točki 2.
 12
 Sprememba v številu vpisanih rednih in izrednih študentov v študijskem letu 2004/2005 v primerjavi s študijskim
 letom 2003/2004 je posledica dejstvev, da fakulteta še ni izvedla vpisa v četrti letnik rednega študija (GKP in
 KŠA), da bo fakulteta v naslednjem študijskem letu vpisala redne študente v prvi letnik dveh novih študijskih
 programov (SLO in ZGO) ter da bo fakulteta v študijskem letu 2004/2005 izvedla vpis v prvi in drugi letnik
 izrednega študija (GKP in KŠA).
 Na PEF so upoštevani prvič vpisani študenti in ponavljalci, brez absolventov.
 Večje spremembe v številu vpisanih študentov v študijskem letu 2004/2005 na študiju Turistice ne predvidevamo.
 Manjša sprememba na izrednem študiju se lahko zgodi, če ne bo dovolj vpisanih v smer Igralništvo.
 Izjemno zanimanje za študij na VŠZI kažejo razpoložljivi statistični podatki. Pojavlja se tudi velik problem
 pomanjkanja diplomiranih medicinskih sester tako v Sloveniji kot v članicah Evropske unije. To predstavlja članici
 izziv, da razmišlja o novih študijskih programih na področju zdravstva, ki bodo omogočili večjemu številu
 študentov, da pridejo do želene izobrazbe in zaposlitve.
 3.1.1.3 Število diplomantov po vrsti študijskega programa v letu 2003 in plan za leto 2004
 Visokošolski
 strokovni program
 - redni študij
 Visokošolski
 strokovni program
 - izredni študij
 Univerzitetni program
 - redni študij
 Univerzitetni program
 - izredni študij
 Študijski program
 Leto
 2003
 Leto
 2004
 Leto
 2003
 Leto
 2004
 Leto
 2003
 Leto
 2004
 Leto 2003 Leto
 2004
 Geografija
 kontaktnih prostorov
 Kulturni študij in
 antropologija
 Slovenistika
 Zgodovina
 SKUPAJ FHŠ
 Management 69 90 72 100
 SKUPAJ FM 69 90 72 100
 Razredni pouk 27 30 5 5
 Matematika in
 računalništvo
 Predšolska vzgoja 20 23 41 38
 SKUPAJ PEF 20 23 41 38 27 30 5 5
 Hotelirstvo in
 turizem
 62 70 47 50
 SKUPAJ
 TURISTICA
 62 70 47 50
 Zdravstvena nega
 SKUPAJ VŠZI
 SKUPAJ UP 151 183 160 188 27 30 5 5
 UP FHŠ še ni izvedla četrtega letnika izvajajočih se študijskih programov (GKP in KŠA), kajti šele v študijskem
 letu 2004/2005 bo prvič vpisala četrto generacijo študentov na fakulteti. Prvi diplomanti so predvideni v letu 2006.
 Za leto 2003 so zajeti vsi študentje, ki so diplomirali na koprskem oddelku Pedagoške fakultete Univerze v
 Ljubljani in na UP PEF, razen pri študijskem programu Matematika in računalništvo, ki vpisuje 4. generacijo
 študentov v študijskem letu 2004/2005.
 13
 3.1.1.4 Načrt vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2004/2005
 Visokošolski
 strokovni program
 Univerzitetni Študijski program program
 Redni Izredni Redni Izredni
 Geografija
 kontaktnih prostorov
 45 30
 Kulturni študij in
 antropologija
 45 30
 Slovenistika 45
 Zgodovina 45
 SKUPAJ FHŠ 180 60
 Management 140 400
 SKUPAJ FM 140 400
 Razredni pouk 45
 Matematika in
 računalništvo
 45 30
 Predšolska vzgoja 45 30
 SKUPAJ PEF 45 30 90 30
 Hotelirstvo in
 turizem
 120 270
 SKUPAJ
 TURISTICA
 120 270
 Zdravstvena nega 60
 SKUPAJ VŠZI 60
 SKUPAJ UP 365 700 270 90
 Z razpisom vpisa v študijsko leto 2004/2005 je UP FHŠ ponudila dva nova dodiplomska študijska programa ter
 posledično razpisala 90 vpisnih mest več kot v študijskem letu 2003/2004. V študijskem letu 2003/2004 sta bila
 namreč sprejeta oziroma potrjena naslednja dodiplomska študijska programa: univerzitetni študijski program
 Slovenistika in univerzitetni študijski program Zgodovina.
 Omenjena programa je potrdil Svet za visoko šolstvo RS (na 11. seji dne 5. 12. 2003 ter na 10. seji dne 24. 10.
 2003), predhodno pa Senat Univerze na Primorskem (na 1. seji dne 4. 9. 2003). Ugotovljeno je bilo, da omenjena
 študijska programa vsebujeta vse sestavine po Zakonu o visokem šolstvu in Merilih in postopkih za ocenjevanje
 študijskih programov in visokošolskih zavodov.
 V študijskem letu 2004/2005 je UP PEF razpisala študijski program za izredne študente: univerzitetni
 dvopredmetni program Matematika in računalništvo in visokošolski strokovni program Predšolska vzgoja. UP PEF
 bo začela tudi z izvedbo programa po merilih za prehode za 3. letnik rednega študija (nadaljevanje študija po
 merilih za prehode) na univerzitetnem študijskem programu Matematika in računalništvo. Vsi ostali programi bodo
 potekali enako kot v študijskem letu 2003/2004.
 Svet za visoko šolstvo RS je dne 5. 12. 2003 podal pozitivno mnenje k prenovljenemu dodiplomskemu
 visokošolskemu strokovnemu študijskemu programu Zdravstvena nega, ki je usklajen z določili direktiv Evropske
 unije. Program se bo začel izvajati v študijskem letu 2004/2005. Izobraževal bo diplomirane medicinske sestre in
 diplomirane zdravstvenike, ki sodijo med regulirane poklice v Evropski uniji. Ta program bo nadzorovan s strani
 EU, ki zahteva tudi ustrezno kakovost izvedbe študija.
 Dosedanje aktivnosti v zvezi s pripravo prenovljenega programa Zdravstvena nega terjajo, da država zagotovi
 izvajanje pedagoškega procesa v trajanju treh let in obsegu 4600 ur. Sedanji program vsebuje 2250 ur. Glede na
 povedano in obvezo Slovenije, da bo zagotovilo diplomiranim medicinskim sestram evropsko diplomo na osnovi
 mednarodno primerljivega programa, ki povečuje število ur, predvsem pa praktičnega dela, je nujno zagotoviti
 višja finančna sredstva za izvedbo tega programa.
 14
 3.1.1.5 Število študentov in diplomantov po študijskih skupinah
 Št. študentov rednega
 dodiplomskega študija
 Št. diplomantov
 rednega dodiplomskega
 študija
 Študijska skupina
 Število uvrščenih članic Študijsko leto
 2003/04
 Študijsko
 leto
 2004/05
 Leto 2003 Leto 2004
 1. skupina 1 493 519 69 90
 2. skupina 4 988 1286 109 123
 3. skupina
 4. skupina
 5. skupina
 6. skupina
 3.1.1.6 Kazalniki uspešnosti študijske dejavnosti
 Redni študij
 Izredni študij
 Kazalnik članica
 Študijsko
 leto 2003/04
 (leto 2003)
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 (leto 2004)
 Študijsko
 leto 2003/04
 (leto 2003)
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 (leto 2004)
 Odstotek prehodnosti študentov v %
 FHŠ 83 75
 FM 76 80 62 66
 PEF 74,1 75 89 90
 Turistica 77 78 76 77
 VŠZI 77 82,5
 Odstotek ponavljalcev v %
 FHŠ 6 12
 FM 15 13 28 26
 PEF 3,6 3,5
 Turistica 11 10-15 11 10-15
 VŠZI 23 17,5
 Število študentov, ki so izbrali najmanj
 en predmet na drugi članici univerze
 FHŠ 1 4
 FM 5 5
 PEF
 Turistica
 VŠZI
 Odstotek tujih študentov v %
 FHŠ
 FM 1 1 0,5 0,5
 PEF 2,2 3
 Turistica 2,4 2-3 0,6 do 1
 VŠZI
 Odstotek diplomantov v rednem roku v %
 FHŠ
 FM 20 25 45,8 50
 15
 PEF
 Turistica 19 20 15 20
 VŠZI
 Pri odstotku diplomantov v rednem roku UP PEF žal ne razpolaga z vsemi podatki, saj se arhiv študentov nahaja
 v prostorih Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Tako do podatka UP PEF do konca sestave poročila ni
 prišla.
 3.1.2 Podiplomski študij
 3.1.2.1 Število študijskih programov, ki se izvajajo na članici v študijskem letu 2003/2004 in plan za študijsko
 leto 2004/2005
 članica Specialistični
 programi za
 študijsko leto
 2003/04
 Specialistični
 programi
 za študijsko leto
 2004/05
 Magistrski
 programi
 za študijsko
 leto 2003/04
 Magistrski
 programi
 za študijsko
 leto 2004/05
 Doktorski
 programi
 za študijsko
 leto 2003/04
 Doktorski
 programi
 za študijsko
 leto 2004/05
 FHŠ 1 2 1 2
 FM 2 2
 UP 2 2 1 2 1 2
 V študijskem letu 2004/2005 bo UP FHŠ začela z izvajanjem novega študijskega programa Zgodovina Evrope in
 Sredozemlja.
 V tem študijskem letu bo UP PEF pričela tako s postopki akreditacije novih podiplomskih študijskih programov kot
 z nadgradnjo obstoječih dodiplomskih programov.
 3.1.2.2 Število vpisanih študentov podiplomskega študija po vrsti študijskega programa v študijskem letu
 2003/2004 in plan za študijsko leto 2004/2005
 Specialistični program Magistrski program Doktorski program
 Študijski
 program Študijsko
 leto
 2003/04
 Študijsko
 leto
 2004/05
 Študijsko
 leto
 2003/04
 Študijsko
 leto
 2004/05
 Študijsko
 leto
 2003/04
 Študijsko
 leto
 2004/05
 Krasoslovje 2 1 1 1
 Geografija
 kontaktnih
 prostorov
 4 12 5 10
 Zgodovina
 Evrope in
 Sredozemlja
 10 10
 SKUPAJ FHŠ 6 24 6 21
 Management v
 izobraževanju
 114 115
 Management v
 evropskem
 okolju
 131 150
 Management 60 40 5
 SKUPAJ FM 245 325 40 5
 SKUPAJ UP 245 325 6 64 6 26
 Sprememba števila vpisanih podiplomskih študentov v študijskem letu 2004/2005 na UP FHŠ v primerjavi z
 letom 2003/2004 je posledica dejstva, da je bil podiplomski študijski program GKP v letu 2003/2004 prvič
 razpisan, ter dejstva, da bomo v študijskem letu 2004/2005 prvič razpisali tudi podiplomski študijski program
 Zgodovina Evrope in Sredozemlja.
 16
 3.1.2.3 Število diplomantov podiplomskega študija po vrsti študijskega programa v letu 2003 in plan za leto
 2004
 Specialistični program Magistrski program Doktorski program
 Študijski program
 Leto 2003 Leto 2004 Leto 2003 Leto 2004 Leto 2003 Leto 2004
 Krasoslovje 1
 Geografija
 kontaktnih
 prostorov
 Zgodovina Evrope
 in Sredozemlja
 SKUPAJ FHŠ 1
 Management v
 izobraževanju
 3
 Management v
 evropskem okolju
 3 20
 SKUPAJ FM 3 23
 SKUPAJ UP 3 23 1
 Skladno s pogodbo o franšizi, študentje podiplomskega specialističnega študijskega programa Management v
 izobraževanju lahko študirajo na vzporednem študiju na Manchester Metropolitan University (program
 Management in Education). V študijskem letu 2002/03 so študentje vzporednega študija uspešno zaključili
 posamezne semestre in prejeli:
 ·  Postgraduate Certificate (35 študentov),
 ·  Postgraduate Diploma (36 študentov),
 ·  Master of Science (3 študenti).
 3.1.2.4 Kazalniki uspešnosti študijske dejavnosti
 Študijski programi, ki so v
 študijskem letu 2002/2003
 sofinancirani po vladnem
 sklepu
 Študijski programi, ki v
 študijskem letu 2002/2003
 niso sofinancirani po
 vladnem sklepu
 Kazalnik
 Študijsko
 leto 2003/04
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 Študijsko
 leto 2003/04
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 Odstotek prehodnosti študentov iz prvega v drugi
 letnik magistrskega študija (%)
 FHŠ 100 100
 FM (iz 1. v 2. semester, spec. študij) 90 90
 Odstotek magistrov znanosti, ki so študij končali v
 treh letih (%)
 FHŠ 8
 FM (specializanti) 100 70
 Odstotek študentov, ki vsaj enega od predmetov
 opravijo na drugi univerzi (%)
 FHŠ 50 50
 FM
 Odstotek študentov doktorskega študija, ki so se na
 doktorski študij vpisali brez opravljene magistrske
 naloge (neposredni prehod na doktorat) od vseh
 študentov, ki so vpisani na doktorski študij (%)
 17
 FHŠ 17 10
 3.1.3 Programi izpopolnjevanja
 3.2.3.1 Število programov izpopolnjevanja, ki se izvajajo na članici, in število vpisanih študentov v študijskem letu
 2003/2004 in plan za študijsko leto 2004/2005
 V drugem semestru študijskega leta 2003/2004 namerava UP FM dele akreditiranih študijskih programov ponuditi
 kot obliko vseživljenjskega učenja, v študijskem letu 2004/05 pa načrtuje ponovitev študijskega programa
 Management in upravljanje, ki je bil razvit v okviru projekta Phare 2000, Donacijska shema za Savinjsko regijo.
 UP FM načrtuje akreditacijo programa Management v športu v sodelovanju med UP FM in UP PEF ter UL FŠ.
 Kot vsa leta doslej se na UP PEF izvaja Program za izpopolnjevanje učiteljic in učiteljev razrednega pouka za
 poučevanje italijanskega jezika v drugem obdobju osnovne šole.
 V dogovoru s Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani pripravlja UP PEF študijski program izpopolnjevanja za
 poučevanje predmeta Naravoslovje v šestem in sedmem razredu devetletne osnovne šole. Z uvedbo novega
 kurikuluma v osnovno šolo naj bi v petih do šestih letih predmetni učitelji biologije, kemije in fizike pridobili
 dokvalifikacijo za poučevanje predmeta Naravoslovje. Študij je namenjen diplomiranim profesorjem biologije,
 kemije in fizike, ki si bodo v programu izpopolnjevanja pridobili kvalifikacije za eno ali dve manjkajoči področji.
 3.2 Razvojne naloge univerze
 Letni cilji:
 - pripraviti načrt implementacije bolonjskega procesa in uskladitve pravnih aktov in statuta z novelo
 Zakona o visokem šolstvu;
 - priprava razvojnega načrta univerze 2004–2007;
 - priprava izvedbenega načrta finančnih tokov na UP za izpeljavo globalnega financiranja v letu 2004 ter
 izhodišča za spremljanje finančne avtonomije univerze;
 - zagotovitev ustreznih kadrovskih in prostorskih potreb za nemoten potek študijskega procesa ter
 postavitev učinkovite uprave;
 - informatizacija upravljanja in izvajanja študijskega procesa, raziskovalne dejavnosti in upravljanja;
 - internacionalizacija delovanja UP ob posodobitvi visokošolske didaktike in spremljanju odličnosti
 raziskovalnega in izobraževalnega dela univerze.
 3.2.1 Mednarodna dejavnost
 3.2.1.1 Mednarodna dejavnost na področju izobraževanja
 UP je ustanovila službo za mednarodno sodelovanje, ki skrbi za koordinacijo mednarodnega in
 meduniverzitetnega sodelovanja UP in članic. Vzpostavlja in vzdržuje stike z domačimi in tujimi univerzami, skrbi
 za mobilnost študentov in visokošolskih učiteljev v okviru programov Socrates/Erasmus, CEEPUS in Leonardo da
 Vinci, koordinira obiske tujih delegacij in gostujočih učiteljev na UP, vodi evidenco sklenjenih pogodb in
 sporazumov o sodelovanju med članicami in tujimi fakultetami, skrbi za sklepanje pogodb in sporazumov o
 Članica Število programov
 izpopolnjevanja v
 študijskem letu
 2003/2004
 Število programov
 izpopolnjevanja v
 študijskem letu
 2004/2005
 Število
 študentov v
 študijskem letu
 2003/2004
 Število
 študentov v
 študijskem letu
 2004/2005
 FM 1 3 30 110
 PEF 1 2 15 30
 SKUPAJ UP 2 4 45 140
 18
 sodelovanju med UP in tujimi univerzami, obvešča članice o mednarodnih razpisih in možnostih za sodelovanje s
 tujimi izobraževalnimi institucijami, skrbi za predstavitev in promocijo UP v tujini ter vključevanje UP v
 mednarodna združenja ter nudi informacije o možnostih študija tujih študentov na UP
 Prioritetne naloge v letu 2004 so:
 -  vključitev vseh članic UP v programe mobilnosti Socrates/Erasmus, Leonardo da Vinci, CEEPUS in
 druge programe, ki omogočajo sodelovanje in izmenjavo na področju izobraževanja;
 -  spodbujanje in pospeševanje mobilnosti študentov in učiteljev;
 -  sklepanje bilateralnih sporazumov z univerzami v tujini (v pripravi so podpisi sporazumov z univerzami v
 Benetkah, Vidmu, Trstu in Celovcu, kasneje pa še z univerzami na Reki, v Splitu, Zadru in Zagrebu);
 -  udeležba na mednarodnih konferencah in predstavitev UP na izobraževalnih sejmih (EAIE, ERA,
 BeSt3);
 -  včlanitev v mednarodna univerzitetna združenja;
 -  priprava 2. omizja Jonsko-jadranske pobude.
 Nekatere članice UP že aktivno sodelujejo v programih mobilnosti Socrates/Erasmus in Leonardo da Vinci (UP
 FM, UP FHŠ, UP Turistica), v letu 2004 pa bomo zagotovili možnost sodelovanja v teh programih tudi ostalim članicam. Na področju mobilnosti imajo vse članice UP že sklenjene številne sporazume z različnimi
 visokošolskimi institucijami in univerzami v tujini, vse pa sklepajo nove sporazume, saj se intenzivno vključujejo v
 različne mednarodne projekte.
 Na podlagi bilateralnih sporazumov UP načrtuje študijske izmenjave učiteljev in študentov, dogovore o izvedbi
 skupnih modulov in razvoju novih skupnih študijskih programov, predvsem na področjih, ki jih UP želi razvijati v
 prihodnjih letih. Z Univerzo v Vidmu bo pripravila skupen podiplomski študijski program na področju evropskih
 integracij, v katerega bo vključenih več fakultet z obeh univerz.
 Za izvedbo mednarodnih aktivnosti na področju izobraževanja UP predvideva, da bi iz mednarodnih virov lahko
 pridobila 50 % potrebnih sredstev.
 V okviru UP ZRS Koper deluje Euro Info Center. Ena od osnovnih nalog EIC je obveščanje javnosti o politiki
 Evropske unije. To vrsto aktivnosti izvaja EIC Koper na različne načine, in sicer preko seminarjev, sejmov in
 delavnic. Tovrstne aktivnosti EIC organizira bodisi sami bodisi v sodelovanju z drugimi institucijami, ki se
 ukvarjajo s pomočjo malim in srednjim podjetjem. To so poleg mreže EIC-jev v Sloveniji in izven je predvsem
 različna ministrstva, regionalne razvojne agencije in lokalni podjetniški centri, ki delujejo v okviru Pospeševalne
 mreže malega gospodarstva PCMG.
 3.2.1.2 Kazalniki mednarodne mobilnosti
 Dodiplomski študij
 Podiplomski Kazalnik študij
 Študijsko
 leto 2003/04
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 Študijsko leto
 2003/04
 Plan za
 študijsko leto
 2004/05
 Število študentov, ki opravljajo del študija v tujini 24 42 2 4
 Število tujih študentov, ki opravijo del študija v
 Sloveniji
 14 29 0 16
 Število gostujočih profesorjev, ki sodelujejo pri
 pedagoškem procesu
 16 33 0 8
 Število profesorjev, ki sodelujejo pri
 pedagoškem procesu v tujini kot gostujoči
 profesorji
 10
 23 7 12
 Število visokošolskih sodelavcev, ki se
 izobražujejo v tujini
 2 2 2 3
 3.2.1.3 Mednarodna dejavnost na področju raziskovalne dejavnosti
 19
 Poleg številne udeležbe in referatov na mednarodnih konferencah v tujini velja omeniti še organizacijo
 mednarodnih znanstvenih sestankov ter vodenje bilateralnih mednarodnih projektov znanstveno-raziskovalnega
 sodelovanja, ki ga sofinancira MŠZŠ. V tem pogledu vodijo raziskovalci UP ZRS več projektov sodelovanja med
 Slovenijo ter ZDA, Veliko Britanijo, Hrvaško, Rusijo in Bosno in Hercegovino.
 Med ostalimi pomembnimi oblikami mednarodnega sodelovanja sodi tudi izvajanje ali sodelovanje v
 multilateralnih in drugih raziskovalnih projektih, ki jih financira ali sofinancira EU. V tem smislu je UP, zlasti preko
 UP ZRS in UP FM, vpeta v kar nekaj takih projektov (seznam iz točke 3.4.3 in 3.4.4 poročila za 2004) in bo
 morala tudi v smislu uresničevanja strategij ERA in njenih programov ustrezno okrepiti službo za mednarodne
 odnose v povezovanju stroke z mednarodnim okoljem in usposabljanjem nosilcev in soizvajalcev mednarodnih
 projektov, vključno s tehnično pripravo tovrstnih projektov (project management).
 Na UP Turistica načrtujejo sodelovanje z dvema projektoma Phare/Interreg na področju razvoja turističnih
 proizvodov z regijami sosednjih držav.
 3.2.2 Kakovost izobraževalnega in znanstvenega dela
 Študijsko leto 2002/03 je bilo zaznamovano predvsem s procesom ustanavljanja univerze in vzpostavljanjem
 temeljnih pogojev za njeno delovanje ter s prilagajanjem članic novemu okviru delovanja (znotraj univerze).
 Komisije za kakovost spremljajo izvajanje pedagoškega procesa na UP FHŠ, UP Turistici in UP FM.
 Univerzitetna Komisija za kakovost se spričo mladosti UP še ni oblikovala, tako da se v tem trenutku
 sistematizirano vrednotenje kakovosti dela na UP še ne izvaja, oblikovanje te komisije in njenega dela pa bo
 prednostna naloga v bližnji prihodnosti. Na članicah glede izvajanja in spremljanja kakovosti opažajo določene
 potrebe po poenostavljanju vprašalnikov in njihove primerljivosti s sorodnimi instrumenti ostalih dveh univerz v
 Sloveniji, kar bi omogočalo večjo kompetitivnost znotraj slovenskega univerzitetnega prostora. Potrebno bo tudi
 skupno programsko orodje za obdelavo podatkov ter ustrezen prenos informacij do študentov in izvajalcev
 študijskega programa.
 Na podoben način bo morala UP skrbeti za evalvacijo kakovosti na znanstveno-raziskovalnem področju, in sicer
 z vrednotenjem meril uspešnosti, ki bi znanstveno-raziskovalno delo na UP lahko primerjala s povprečno
 znanstveno-raziskovalno uspešnostjo v Sloveniji in usmerjala ustrezne korake za izboljšanje kakovosti in
 intenzivnosti na področjih, ki bi se izkazale za manj učinkovite in konkurenčne.
 Ena glavnih skrbi UP bo prav vse večja kakovost študija in raziskovanja na UP ter učinkovitega in v skladu z
 reformo univerzitetne strukture vse bolj potrebnega povezovanja obeh področij visokošolskega dela. Med
 različnimi ukrepi, ki jih bo UP sprejela v tem pogledu, sodi tudi primerljivost meril pri vrednotenju raziskovalne
 uspešnosti in pri habilitacijskem postopku. Slednja bi morala posameznike stimulirati k čim boljšim rezultatom, kar
 bi UP do
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		|  |  
   
	| 
 
 | Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 |  |